M 27.4.
MATEMATIKA
- Zopakujeme si zaokrouhlování. Nejprve shlédni video:
https://www.youtube.com/watch?v=oX8s1DM_1Mo
Teď si otevři jednotlivé odkazy a vyzkoušej si zaokrouhlování online:
https://skolakov.eu/matematika/4-trida/zaokrouhlovani/duhova-cisla/priklady1.htm
https://skolakov.eu/matematika/4-trida/zaokrouhlovani/duhova-cisla-2/priklady1.htm
https://skolakov.eu/matematika/4-trida/zaokrouhlovani/duhova-cisla-3/priklady1.htm
https://skolakov.eu/matematika/4-trida/zaokrouhlovani/psi-zapisnik/priklady1.htm
- M početník 2.díl str. 3/ 1. sloupeček na desítky, 2. sloupeček na stovky, 3. sloupeček nevyplňuješ. 3/3. 1. sloupeček na tisíce, 2. sloupeček na statisíce, 3. sloupeček nevyplňuješ. (Snad je to srozumitelné – pracuješ dle zadání, 3. sloupečky nevyplňuješ)
Str. 3/5 – příklad 4 725 = 5 000, 26 412 = 26 000
- Tento úkol mi ofoť a pošli zpět k oznámkování do 30. 4. :
Uč. 5/4 – do sešitu 3 sloupečky, opiš čísla a zaokrouhli, př.:
= desetitisíce = tisíce
824 695 820 000 825 000
- Geometrie: Dařila se Vám minule konstrukce trojúhelníku? Do sešitu geometrie si nadepiš tučně napsané věty a cvičení vypracuj. Nezapomeň na náčrtek:
Rovnostranný trojúhelník – má všechny strany shodné
Uč. M 2. díl 25/4 – narýsuj rovnostranný trojúhelník dle zadání. Připomínám, že k rýsování trojúhelníku potřebuješ kružítko!!!
Rovnoramenný trojúhelník – 2 strany mají stejnou délku
Uč. M 2. díl 25/5 – narýsuj rovnoramenný trojúhelník